ТДМ 5 - Гендерлік теңдік

ТДМ 5 – Гендерлік теңдік 

  

ТДМ 5 кедейлік пен аштықты жеңуде ерекше салмақты гендерлік теңдікті қамтамасыз етуге арналған (ТДМ 1 және ТДМ 2). Әйелдердің білімі теңсіздікті төмендетудің негізгі жолдарының бірі болуы мүмкін (ТДМ 10). Әйелдер әділ қоғам құруда өз үлесін қосуы керек (ТДМ 16). Гендерлік теңдік адамның негізгі құқығы ғана емес, сонымен қатар бүкіл әлемде бейбітшілік, өркендеу және тұрақты даму үшін қажетті негіз болып табылады. Әйелдер мен балалар әлемнің барлық бөліктерінде кемсітушілік пен зорлық-зомбылықтан зардап шегуде. Әйелдер мен қыздардың білім алуға тең қолжетімділігін қамтамасыз ету гендерлік теңдікті қамтамасыз етудің негізгі алғышарттарының бірі болып табылады, мұнда әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті де өз қауымдастықтарындағы гендерлік теңдікті ілгерілетуде маңызды рөл атқарады. 

5.2. 

Оқушылар қыздар саны 

16420

  

5.2.1.
әйел қызметкерлер
3388  

5.3.1  

корпоративтік пошта

Womenkaznu@gmail.com 

  

   

5.3.2
электронды өтініш формасына сілтеме
https://docs.google.com/document/d/11_-FWZ1eez0VcgABEunQqIv6ywR1eVCnZhxFJGe9bqw/edit?usp=sharing

5.3.3 

 ӘЙЕЛДЕР ОДАҒЫ ТУРАЛЫ ЕРЕЖЕ

5.3.4 

Сіздің университетіңіз уәкілетті орган ретінде әйелдерге қолжетімділік схемаларын (мысалы, тәлімгерлік, шәкіртақы немесе басқа шарттар) қамтамасыз ете ме? 

Иә. Бекітілген ережеге сәйкес ҚазҰУ Әйелдер одағы «Парасат» университетінің кәсіподақ комитетімен және университеттің гендерлік зерттеулер орталығымен бірлесіп, әйелдерге тәлімгерлік қолдау көрсету, 

университет әйелдерінің мүдделері мен құқықтарын қорғайды, әйелдерге, отбасыларға және балаларға қатысты мемлекеттік саясатты қалыптастыруға қатысады. 


 

 

5.3.5 

Сіздің университетіңіз орган ретінде әйелдерді өздері аз қамтылған пәндерге қатысуға шақырады ма? 

Иә. Көтермелеу ҚазҰУ әйелдер одағы арқылы жүргізіледі. Әйел жынысынан қабылданған өтініштер кафедра мәжілістерінде, факультеттердің ғылыми кеңестерінде қаралып, Әйелдер одағының қарауына беріледі. Қаралған өтініштер негізінде Әйелдер кеңесінің ұсынысы бойынша ЮНЕСКО және халықаралық журналистика кафедрасымен бірлесе отырып, 2018 жылдан бастап білім беру бағдарламасы аясында «Гендер және БАҚ» курсы енгізіліп, қазіргі таңда жалғасуда. Бұл курсты енгізу гендерлік стереотиптерді жою және гендерлік теңдікті ілгерілету арқылы практикада әйелдер мен ерлердің әділ бейнесін жасауға ықпал етеді. 


 

 

 
5.3.6
Іс-шаралар  туралы есептер:

1. “Қазақстандағы гендерлік теңдік мәселесі”;

2. «Гендерлік теңдікті қамтамасыз ету және барлық әйелдер мен қыздардың құқықтарын кеңейту»;

3.«Гендерлік теңдік»;

 

 

4. Тәрбие сағат: “Гендерлік саясат және гендерлік тәрбиенің мазмұны мен мәні”;

5. «Гендердік теңдік – рухани даму кепілі»

6. «Қазақ қоғамындағы әйелдердің рөлі»

7. Халық жазушысы А.Нұршаиховтың өмірі мен шығармашылығына арналған іс-шара.

8. «Қазақстан Республикасының гендерлік саясатының қазіргі жағдайы»

9. «Гендерлік теңдік – тең даму»

10. Гендерлік теңдік

11. «Әйелдер еңбек әлемінде»

12.«Қазақстандағы гендерлік саясат» тақырыбындағы дөңгелек үстел

13. Қазіргі қоғамдағы әйелдің рөлі

14. "Гендерлік теңдік"

15.«Гендерлік саясат және гендерлік тәрбиенің мәні»

16. Қазіргі әлемдегі әйелдердің құқықтары

17. Гендерлік теңдік шеңберінде ашық сабақ

18. Гендерлік теңдік шеңберінде ашық сабақ

19. Гендерлік теңдік мәселесін

20. «Ұлы Дала әйелдері: ғасырлар бойы» форумы

21. ТДМ 5. ГЕНДЕРЛІК ТЕҢДІК «Оңтүстік Корея мен Қазақстандағы еңбек нарығындағы және мансаптағы гендерлік теңсіздік» тақырыбындағы дөңгелек үстел

22. “Гендерлік теңдік- ел өркендеуінің кепілі”

23. «Хиджаб: жақтау және қарсы»

24. «Гендерлік кедергісіз жарқын болашақ»

25. Әлеуметтік желідегі балаларды қорлаудан қорғау мәселесін отбасылар қалай шеше алады?

26. “Гендерлік теңдік”

27. “Гендерлік теңдік”

28. «Гендірлік теңдік стратегиясы – ерлер мен әйелдер теңдігі»

29. Дөңгелек үстел «Гендірлік теңсіздік деңгейін төмендету»

 

https://farabi.university/news/85458?lang=kz

https://farabi.university/news/85460?lang=kz

https://farabi.university/news/85457?lang=kz

https://farabi.university/news/85488?lang=kz

https://farabi.university/news/85501?lang=kz

https://farabi.university/news/85509?lang=kz

https://farabi.university/news/85510?lang=kz

https://farabi.university/news/85627?lang=kz

https://farabi.university/news/85628?lang=kz

https://farabi.university/news/85699?lang=kz

https://farabi.university/news/85913?lang=kz

https://farabi.university/news/85912?lang=kz

https://farabi.university/news/85975?lang=kz

https://farabi.university/news/86103?lang=kz

https://farabi.university/news/86104?lang=kz

https://farabi.university/news/86153?lang=kz

https://farabi.university/news/86244?lang=kz

https://farabi.university/news/86247?lang=kz

https://farabi.university/news/86246?lang=kz

https://farabi.university/news/86431?lang=kz

https://farabi.university/news/86561?lang=kz

https://farabi.university/news/86538?lang=kz

https://farabi.university/news/86780?lang=kz

https://farabi.university/news/87587?lang=kz

 

https://farabi.university/news/87734?lang=kz

 

https://farabi.university/news/87823?lang=kz

https://farabi.university/news/88030?lang=kz

https://farabi.university/news/88290?lang=kz

https://farabi.university/news/88302?lang=kz